roannebonke.reismee.nl

my 2nd track meet!

hey y'll,


mannnnn, wat ben ik verbrand ey. we hadden gisteren een track meet in Rock Port, en de het was helemaal niet mega warm ofzo, maar sydney en ik zijn vuur rood in ‘t gezicht haha. jammer genoeg hadden we eergisteren zelfs sneeuw (?!?!) of iets in de ochtend, het was in ieder geval mega koud.


zaterdag kon ik eindelijk weer uitslapen en tegen de middag ben ik even gaan skypen met kirsten. kim was ziek geworden, (er heerst hier een griep) dus die ging niet mee naar familie. Donnie and Drew waren al in Bosworth, en Sydney en ik gingen met Taylor mee. Hoewel wij in Nederland een dagje Amsterdam plannen en de hele dag benutten, omdat het ongeveer 1.5uur rijden is, zijn de afstanden zo verschillend in Amerika. Amerikanen vinden het niet erg om 3 of 4 uur te rijden en dan dat je daar dan alleen maar blijft voor 2uurtjes haha. zo moesten we zaterdag ook 4uur rijden in totaal, en we zijn alleen maar naar een restaurant geweest om te gaan eten met familie. omdat Drew uit Colorado kwam en 2dagen niet had geslapen, moest ik bij hem in de auto gaan zitten en de hele weg gaan praten, zodat ie niet in slaap ging vallen haha. het stormde, onweerde en hagelde bijna de hele weg en we kwamen tegen 8/9 uur weer aan in Mound City. Janine kwam langs en we hebben samen een filmpje gekeken. Zondag was het weer tijd om uit te gaan slapen ghehe, en tegen de middag gingen we lunchen met Taylor, little Josh and Drew, Drew vertrok maandag weer richting Colorado en hij komt pas terug in het weekend wanneer die gaat trouwen (in mei). Na lunch kwam coker langs, hebben we ice cream gehaald haha, en toen gewoon gechillt, en jaaaaa toen was het weekend ook al weer voorbij haha.


deze week hebben we alleen maar 2 volle dagen, maandag en woensdag. dinsdag (gisteren) hadden we een half omdat we een track meet hadden. en morgen hebben we een half dag, omdat uuuh ik denk omdat we pasen hebben? en vrijdag + maandag hebben we ook vrij! Maandag hadden we gewoon school en training, en na de training gingen we even naar Steve toe (Sydney’s oma’s vriend). hij woont in een megaaaaaaaaaa groot huis, en daar ga ik ook mijn graduation party houden! :)


Dinsdag vertrokken we om 12u richting Rock Port voor onze track meet. ik deed weer de discus en ben weer 4e geworden, dit keer gooide ik 101.4! en jeeuj ook heb ik weer een medaille bij. En gisteren moest ik ook de 4x100 relay rennen.. (ogosh). Lily was er gisteren niet, dus ik moest voor haar rennen. Ik was natuurlijk mega zenuwachtig, want ik ren nooit tijdens practice, want ik gooi altijd haha, en nu moest ik ook nog eens met alle mega snelle meisjes rennen. Maar gelukkig ging het goed, en zelfs de handoffs gingen best wel oke voor de eerste keer! en we zijn 2e geworden van de 15 groepen die renden, dus de coach was tevreden! uitendelijk zijn de meisjes 2e geworden! wat erg goed is, want de nummer 1 is een mega grote school uit Kansas, dus die zit normaal gesproken niet in onze track meet.


vandaag dus een volle dag school, en morgen een halve dag! vrijdag ga ik wrs naar coker en zaterdag ga ik waarschijnlijk met kim, sydney, kevin en janine naar de dierentuin in Oklahoma! leuk leuk :) en verder heb ik geen idee wat we gaan doen met pasen.. oja, zaterdag gaan we naar de kerk om 7 uur (!!!) en daarna hebben we daar ontbijt, waar ik me waarschijnlijk alleen maar ga op verheugen. hopelijk word het weer een beetje beter met pasen, maarja we zien wel!


ik wens jullie allemaal een Happy Easter! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!