roannebonke.reismee.nl

aanmelding, interview bijeenkomst

Welkom op mijn reisblog!

Zoals sommigen al weten wilik erg graag naarAmerika! Ik benvia Jette(die nu in amerika zit) bijtravel active gekomen.Mijn moeder en ik zijn naar een informatiebijeenkomst geweesten ik heb me daarna snel aangemeld!In de zomer kreeg ik een aanmeldingspakket,waarik de hele zomer wel zoet mee was haha.

op 15 septemberhad ik een interviewbijeenkomst, hier moest ik een luistertoets maken en een leestoets (wat erg makkelijk was haha)ondertussenkreeg mijn vader meer informatie overhethigh school jaarin amerika.ook had ik een interview in het engels, ik was best wel zenuwachtig, maar het viel reuze mee! het was een oud exchange student, dus dat was erg leuk!

Paar weekjes later werd het toch echt tijd om mijn aanmeldingspakket op te sturen, op 6 november was het dan ook helemaal klaar, het kon eindelijk op worden gestuurd! Ik kreeg een mail terug dat het was overgekomen en ik ze moesten nog een paar dingen weten (en mijn vader was nog een handtekening vergeten te zetten ghehe). Dus nu is het maar wachten tot mijn pakket door de 3 faseskomen en dan kan het hopelijk snel naar Amerika worden gestuurd!

Nou, dit was mijn allereerste verhaaltje. Hopelijk schrijf ik de volgende keer dat ik geaccepteerd ben door de partner organisatieAYUSA!

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!