roannebonke.reismee.nl

Hi!

Hi,


hoe gaat het daar in nederland? hier gaat het nog steeds alles mega goed! het weer is erg winderig jammer genoeg en we hadden maandag zelfs wat sneeuw (!!!) en ja het is maart hier en geen december, ook al denk ik dat af en toe wel. verder ben ik nog steeds mega druk, en vandaar dat ik elke keer mijn blog in delen schrijf, en op het laatst zo in de war raak, dat de zinnen waarschijnlijk door elkaar zijn gehaald en daarbij is mijn grammatica ook niet meer echt goed (nja voor amerika was 't ook niet goed, maar nu is het zelfs slechter) dus vandaar dat ik alvast sorry zeg haha.


vorige week donderdag was het haasten en haasten na mijn track practice, snel douchen en klaarmaken en toen haalde coker me al op en ook gingen hayden en mae met ons mee! We waren bij de tux store en we moesten eigenlijk alleen de kleur uitzoeken en toen waren we al klaar. dus dat duurde maar 5 minuten. dus dat betekende dat we chill ergens uit eten konden gaan. we gingen dus naar chili’s en zijn daarna richting huis gegaan. Vrijdag weer een schooldagje, ook al leek het uuuuuren te duren. we hadden gelukkig een korte training, dus ik was om 5uur al thuis! Heb nog even met mams geskypt en daarna kwam Janine langs. We zijn tegen de avond naar Luke geweest met meer vrienden van school. Janine bleef slapen vrijdag’s want zaterdag’s gingen we naar St. Joe, om even te winkelen. Want ik zit in een dilemma wat voor’n schoenen ik aan wil gaan doen met prom.. We hadden jammer genoeg niet zo lang de tijd want om 2 uur kwam little Jay (joshua heeft zoveel bijnamen, dat ie waarschijnlijk niet eens weet wat zijn naam is wanneer die ouders is haha) bij ons. Jammer genoeg heb ik geen prom schoenen gevonden.. maar wel heb ik vans gekocht en nog een blousje, moest mezelf eventjes troosten natuurlijk met wat nieuwe spulletjes. Daarna hadden Janine en ik een mega goed plan om ‘europese’ pannekoeken te bakken, ik had nog een pannekoekenmix van de wereld winkel, dus die moesten we maar eens uitproberen. het was een regelrechte ramp haha, heb me doodgelachen. liever maak ik gewoon amerikaanse pannekoeken want die zijn teminste easy om te maken. Janine vertrok tegen 6uur en om rond half 7/7uur, haalde coker me op want we gingen een filmpje kijken.


zondag gingen we weer naar de kerk toe in de ochtend, en sydney en ik hadden dus eventjes samen overlegd dat we maar lunch gingen maken vandaag. haha, en eerlijk gezegd ging het helemaal niet zo slecht. daarna geskypt met lienke, en bijna de hele familie vlek haha. beetje gechillt en s’avonds was er een man die ging praten over veel dingen enzo, bij de kerk, dus daar gingen we weer naartoe. roanne bonke die maar 1 of 2 keer per jaar naar de kerk ging, ging nu gewoon 2 keer op een dag. wie had dat ooit verwacht, ik niet in ieder geval haha.


maandag was bijna niemand is op school, d’r waren allemaal evenementen van verschillende organisaties hier in de buurt, waar dus meer dan de helft van de school naartoe ging. s’avonds gingen we weer naar de kerk, want er was weer een speciaal iemand. normaal gesproken thuis ga ik 1 of 2 keer in het jaar naar de kerk, en ik ben nu al 3 keer geweest in 2 dagen haha, wat een grap of niet. misschien kan ik deze trend wel doorzetten in Denekamp (nee, dat gaat niet gebeuren ;p) dinsdag avond hadden we de sport banquet, van football-cross country-volleyball en basketball. alle high school studenten die een van deze sporten heeft gedaan waren uitgenodigt. We gingen eerst eten met z’n allen en daarna werden de sporten omgeroepen en werd er wat gezegd over het team. we kregen certificaten als je wat gewonnen had, en jaaa toen mn volleyball coach over volleyball aan het vertellen was, werd ik toch mega verdrietig :(


woensdag hebben we onze cap and gown pictures genomen, dus mensen ik ben nog niet afgestudeerd hier haha. we hebben alleen nog maar foto’s gemaakt, graduation is 18 mei! Gisteren, donderdag 27 maart, gingen we tijdens onze 6e uur en 7e uur les naar de theatre, want de middle school had een play voor ons, wat we gingen bekijken! vandaag ga ik tussen lunch tijd snel naar de kapper, want zij gaat bekijken wat ze allemaal met me haar kan gaan doen voor prom! whii, prom is al over 8 dagen. ik heb er super veel zin in! vanavond ga ik weeer naar de play, maar nu met kim donnie en sydney. het nichtje van hun, Emma speelt hierin, dus vandaar dat ik weer ga haha. zaterdag en zondag heb ik mijn laatste volleyball toernooi :( mwoaaa.. dat betekend dus ook afscheid nemen van mn lieve teampje. woensdag hadden we ook al onze laatste training gehad. zaterdag ga ik waarschijnlijk weer een filmpje kijken met friends. dus het word weer een druk weekend :)


xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!