roannebonke.reismee.nl

Time flies when you're having fun

Hi everyone!


dit gaat een beetje een rare blog worden, want ik heb dit vorige week vrijdag geschreven op mijn laptop op school, maar ik ben vergeten om het op mn blog te plaatsen.. dus vandaar dat ik het nu pas plaats. Het kan dus een beetje verwarrend zijn ghehe.


vrijdag avond (28 maart) na school hadden we weer training en gingen we een zogenaamde wedstrijd doen, voor de discus. iedereen stopte met wat ze deden en moesten kijken wat we gingen doen. alleen sydney en ik doen de discus, en onze coach deed ook mee, maar ik haat het als mensen kijken wanneer ik iets aan het doen ben.. maarja, ik gooide 100 ft! whaa, dat is een nieuw record voor mij :D als ik zo gooi met districts en sectionals, kan ik misschien naar state toe gaan! ik was dus helemaal happy, en mijn coach ook! na training gingen sydney en ik eventjes basketballen en daarna gingen we naar de play. zaterdag ochtend vertrokken we weer vroeg naar Kansas voor mijn laatste volleyball toernooi! we hebben 2 wedstrijden gewonnen en een verloren met 2-1 (wat we eigenlijk moesten winnen..) daarna naar kansas city geweest en de laatste spulletjes gehaald voor prom! tegen de avond haalde coker me op en hebben we een filmpje gekeken. Zondag ochtend haalden we tegen half 8 janine op, want ze ging mee naar mijn volleyball toernooi. we hebben ons eerste wedstrijd gewonnen en de tweede verloren, wat betekende dat het seizoen dus afgelopen was :( 7 van de 8 meisjes uit ons team zijn seniors, dus dat betekende dat dit hun laatste oficieele wedstrijd was! dus er vielen natuurlijk traantjes. Gelukkig heb ik nie gehuild, want ik denk dat ik mijn traantjes nog moet besparen voor als ik naar huis ga en iedereen hier doei moet zeggen haha. Wel echt jammer, dat ik waarschijnlijk de meeste teamgenootjes nooit meer weer zie :( echt vet raar.. maar gelukkig zie ik Emily nog wel vaak, met track wedstrijden enzo! Na onze laatste wedstrijd gingen we uit eten met Emily en haar ouders, Janine, Kim en Mac (ja de jongen die me toen bloemen had gegeven en oliebollen enzo) haha. gelukkig was het niet awkward en heb me doodgelachen samen met emily de hele tijd.


Daarna gingen we naar Kansas City met Janine en Kim, want we gingen winkelen! Het was lekker weer en de winkels waren buiten, het leek een beetje of ik in europa was. we kwamen laat terug en daarna was ik ook wel kapot. Maandag weer school, dinsdag hadden we eerst training in de ochtend om 6 uur tot 7.15, na school heb ik nog eventjes getraind voor discus. toen we thuis waren deden sydney en ik de polar plunge for baby landon! misschien hebben mensen dit wel op mn facebook gezien. maar er is een baby’tje hier in de buurt van 5 maand, die kanker heeft. ze proberen geld te verzamelen, en dat doen ze door in koud water te springen en andere mensen op te geven. Achter ons huis is er een pond, waar we dus in gingen. ik heb Kendey Eaton, Janine Bludau en Emiliy Cox genomineerd, dus zij moeten dit in 24 uur doen. als ze dit niet doen binnen 24 uur, moeten zij geld doneren aan baby Landon, maar als ze het wel doen, moet ik geld doneren aan baby Landon. M’n hele facebook staat vol met filmpjes met mensen die in koud water zwemmen, en iedereen doet het, ook volwassen mensen!


woensdag (2 april) was het een gewoon een kutdag, dus toen ik dacht dat alles al verkeerd ging. kwam Eryn (physio) naar me toe tijdens art, en vroeg hoe het met mijn schouder ging en deed ze paar oefeningen. dus ja, mijn schouder is eigenlijk er een beetje op achteruit gegaan, en ze zei dat ik t/m maandag niet meer de discus mag gooien en niet meer mag gewichtheffen. En ja natuuuuurlijk, we zouden onze eerste track meet donderdag hebben. ik natuurlijk pissig, maarja ik kan dr dus nu niks meer aan doen. gelukkig na school gingen Kendey, Janine en Joeigh de polar plunge doen achter bij ons in de tuin en meerdere meisjes van school waren d’r ook, dus dat was wel lachen. iedereen begint als een malle te sprinten naar m’n huis na dat ze in het water zijn gegaan haha. daarna zijn we naar Shakers geweest (een ijsco winkel, in het dorp, waar ze de beste ijsco’s hebben!!)


Donderdag zouden we onze eerste track meet hebben, maar omdat het weer te slecht was, hebben ze het gecancelled! yeey voor mij, omdat ik dan niks zou missen (hoewel ik wel de 100meter moest gaan rennen..) maar het was ook wel zuur, want nu kon niemand wat gaan doen. Tijdens lunch kwam kim naar school en hebben we een paar dingen geprobeerd met skype, voor zaterdag, zodat we kunnen skypen op school wanneer ik prom heb! daarna nog eventjes met mams gepraat en toen was het dan ook wel weer tijd om naar de les te gaan haha. na school hadden we training, wat wel chill was en daarna haalde coker, hayden en mae mij op van huis, want zij gingen dit keer de polar plunge doen. er waren echt mega veel mensen, haha, echt iedereen doet het. we gingen dit keer ergens anders naartoe, waar het dieper was. elke dag begint het hier kouder te worden, dus ik ben blij dat ik het dinsdag heb gedaan haha. Daarna naar huis gegaan en een beetje gechillt.


Vandaag kwamen we op school, en iedereen was hyper en in de war haha. iemand heeft dus blijkbaar alle spullen en boeken in de kluisjes met elkaar gewisseld. dus iedereen was opzoek naar z’n boeken en spullen haha. En de leraren weten niet wie het hebben gedaan, we hebben z’n vermoeden dat de schoonmakers het deden. ik vind het wel lachen haha, gelukkig kon ik mijn spullen snel weer vinden. we hadden voor school om 6.15u training, dus dat betekend dat we geen training hebben na school :) dus roanne gaat voor de laatste keer tannen haha, want morgen hebben we prom!! om half 6 vandaag hebben we nog wel een pancake dinner van de basketball team. zij proberen hierdoor geld te verzamelen voor het volgend seizoen. morgen om 11 uur moet ik bij de kapper zijn voor mijn haar, en we moeten om half 4 op school zijn waar ze allemaal foto’s gaan maken en dan ga ik ook met mam en pap skypen! maar voordat we naar school gaan, haalt coker me op van huis, maken we eerst foto’s bij mijn huis, en gaan we daarna naar zijn huis om foto’s te maken. Om half 5 vertrekt de bus van school en gaan we eerst naar de nursing home, daar gaan we even rondlopen (de oudjes vinden het helemaal geweldig om iederen te zien in een jurk enzo) en dan gaan we weer verder naar een restaurant wat ongeveer 3 kwartier rijden is. Daar gaan we eten en daar is de dance ook. Daarna gaat iedereen zich omkleden en gaan we naar een ‘google extreme’ in kansas city voor ons afterprom! daar blijven we snachts, dus we komen tegen 5uur in de ochtend weer in Mound City aan! Ik ben zo excited, kan niet wachten tot het morgen is :) Zondag ben ik waarschijnijk helemaaal kapot haha, en maandag hebben we een dag vrij, omdat de leraren een vergadering hebben. Dinsdag hebben we een uitstapje met FCCLA, dus we hebben ook geen school. Het gaan een leuke paar dagen worden! :)


Jullie gaan wel allemaal foto’s zien van prom op facebook, en ik zal ze ook hier op mijn blog plaatsen!


… dus dit was wat ik vorige week schreef ;p ik zal morgen en vandaag iets schrijven over PROM! en de rest van het weekend.


xxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!