roannebonke.reismee.nl

nog 56 dagen voor vertrek!

hey lieve mensen,

Even weer een kort berichtje wat er allemaal is gebeurt in de tussentijd!

Ik heb veel contact met me gastgezin en heb al paar keer geskyped.Met het skypen heb ik het hele huisgezien en ze zijn nu bezig met het schilderen en klaarmaken van mijn kamer! Het zijn echt super leuke mensen en ze zijn heel enthousiast! En mijn gastbroer heeft in mei een zoontje gekregen, waar we denk ik wel regelmatig op moeten passen :)

de eerste keer skypen metsydney, wat 1.5 uur duurde haha

dit is mijn gastvader 'Donnie' - gastbroer Andrew - gastmoeder Kim

Woensdags 8 meihebben we met een paar studenten die ook naar Amerika gaanafgesproken in Utrecht.Roanne die nog bijna nooit alleen heeftgereisd moest nu eventjes naar Utrecht.. maar gelukkig ging alles goed en heb ik het gehaald ghehe.Je spreektelkaaral knetter lang via internet en opeens zie je elkaarin hetecht,daarom liep ik de eerste keer ook bijnalangs hunheen omdat ik niet wist waar ik naar moest zoeken op het station haha.Het was een erge leuke dag en we zien elkaar zaterdag weer! Want dan is de laatste voorbereidingsbijeekomst in Hilversum.

in Utrecht!

Dinsdag krijg ik mijn laatste prik en eind deze maand moet ik naar Amsterdam voor mijn visum. Het gaat nu echt super snel, voor dat ik het weet vlieg ik al naar New York en dan door naar mijn Gastgezin! 31 juli is nu ook officieel mijn datum wanneer ik vertrek. Wanneer ik aankom bij mijn gastgezin, gaan we al een lang weekend weg kamperen, zodat ik wat kan zien van de staat! En waarschijnlijk ga ik in de kerstvakantie naar Florida :D

Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten om te gaan!

Oja en wanneer je me verhalen wilt volgen, kun je je e-mail adres invullen aan de rechterkant en krijg je een bericht wanneer ik een nieuw verhaal heb geschreven.

Ik zal jullie op de hoogte houden van alles :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!