roannebonke.reismee.nl

1e dag New York!

Na afscheid te hebben genomen van mijn lieve mam, kirsten, lieneke, maudy en rosan was het tijd om een groepsfoto te maken van alle studenten met onze huilende oogjes. Deze foto was vast geen groot succes haha. Gelukkig konden we daarna naar het vliegtuig! Het was een super chille vlucht en heb ook bijna de hele tijd geslapen.


Aangekomen in New York Airport moesten we een tijdje wachten op de bus en werden we naar ons hotel gebracht. Onder de rit, was de echt overvolle achterbak van de bus ook nog eens open gegaan met het gevolg dat er een koffer uit de bus viel.. dus die lag midden op de straat, inclusief een deuk in de koffer.


We hebben een beetje gechillt in het hotel en avondgegeten. Ben snel gaan slapen, want was megaaaaa moe.


De volgende dag gingen we ook vroeg naar New York! De bus stond al klaar en ofcourse waren yasmin, lotte en ik te laat.. een kwartiertje maar In New York kwam er z’n awesome gids ons allemaal dingen uitleggen. We zijn naar central park geweest en daarna mochten we gaan shoppen! En in de Nike shop kon ik gewoon deze paar schoenen niet weerstaan. Ik ben een heel gelukkig persoon dat deze schoenen mijn zijn ghehe.


Na mijn blijheid was de tijd ook al weer voorbij en gingen we weer verder met de bus richting Macy’s waar we geluncht hebben. Je had keuze uit 2049 soorten pasta, groenten en salades. Na we eindelijk een keuze hadden gemaakt, kon je fijn in de rij gaan staan van 100 mensen. Wat me wel opvalt is dat er oooooveral rijen staan, die amerikanen doen gewoon alles op hun dooie gemakje.


Na Macy’s gingen we naar Brooklyn Bridge, het regende wel de hele dag al dus dat was wel zwaar kloten, maarja wij nederlanders zijn wel wat gewend. Dus we waren een mooie secte met allemaal zwarte paraplus. Op brooklyn bridge had je een super uitzicht over New York. Hierna zijn we verder gelopen naar zn ice cream factory, waar we iets voedsel konden halen. We gingen weer verder met de bus naar Time Square, Hard Rock café, waar we een mega burger kregen. Hierna hadden we vrije tijd om te gaan shoppen @ time square.



Nu lig ik op bed in ons hotel kamer en ben gesloopt. Ik denk dat de jetlag nog een beetje aanwezig is. Maaaar morgen weer een dagje New York City yeaaah. Dus ik ga nu fijn pitten..

liefsss `Roanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!