roannebonke.reismee.nl

New York, day 2

Hiiiii,


Ik ben de 2 dag New York al bijna vergeten eerlijk gezegd.. maar ik zal eens goed gaan nadenken.


Om te beginnen was t echt lekker weer, de zon scheen en t was warm. Stukken beter dan dag 1!
Met de bus zijn we naar de stad geweest richting de boot om het vrijheidsbeeld te bezichtigen, maaar we waren te laat. Dus plannen gewijzigd en richting 9/11 memorial. Na knetter lang in de rij te hebben gestaan en te hebben gewacht, was het toch wel bijzonder om daar te zijn. Toen gingen we lunchen bij .. ja ik heb dus geen idee waar we hebben geluncht. Volgens mij was het wel goed te doen ;p



Daarna zijn we naar het vrijheidsbeeld gegaan! Het was gaaf, maar het stikte van de chinezen en hun camera. Na dat boottochtje, gingen we met de bus naar de subway om naar Coney Island te gaan! Whaa, naar de oudste achtbaan van New York en nog meer! Jammer genoeg hadden we niet zo veel tijd.. maar de achtbaan was awesome. Toen even naar het strandje geweest en ’t leek nog of je ergens bij jorsey shore was. Het leek wel een beetje de getto, maar ik kon er zekers de hele dag blijven!



We hebben hierna ergens echt amerikaans pizza gegeten bij zn getto buurt iets haha. En nu werd het wel een beetje donker.. dus gingen we naar the top of rock! Om het mooi uitzicht te krijgen over heel New York! Dat was echt heel gaaf om te zien en ik had dit de vorige keer in New York niet gedaan.


En daarna werd ik weer omeunig moe en heb weer heerlijk gepit in de bus. En toen we in ’t hotel waren kregen we de laatste dingen te horen over de vluchten enzo. We hebben de koffers ingepakt en de werden al om 5uur wakker gebeld om op te staan. Gelukkig vloog ik met yasmin en lotte, 2 andere studenten richting Kansas City. Ik dacht eerst dat we niet overkwamen want sjonge jonge, dat vliegtuig was zoooo klein.. gewoon eng makend. Maar we hebben t overleefd.


Echt super gespannen kwamen we het vliegtuig uit, want we dachten toch wel dat ’t een awkward momenttt ging worden haha. Maaaar ik werd meteen verwelkomt door mijn hostmom, hostsister en haar vriendin! Het was erg leuk om ze dan eindelijk in real life te zien haha.



We moesten nog 1,5 uur rijden, dus hebben ergens een typisch amerikaans restaurantje opgezocht en daar wat gegeten. Hierna nog even een kijkje genomen bij de walmart, een mega grote winkel iets waar je gewoon van alles kunt kopen. En hierna ging ik dus echt naar mijn toekomstige huis toe.


Smiddags een rondje door het dorp gereden en heb al allemaal familie ontmoet. En savonds had ik meteen een soort ‘feestje’ en etentje met de helft van de familie. Dat was erg gezellig! Vandaag de hele dag een beetje gechillt en mijn hostbroer, zijn vriendin en hun zoontje ontmoet, waar we meteen mee hebben geluncht. En ja lunchen is dus met de auto naar de subway, een pizza bestellen en weer naar huis rijden om daar vervolgens alles op te eten met iedereen haha.


Ik voel me gelukkig al erg thuis hier en iedereen is super lief! Volgende week gaan we naar the fair in Sedalia met de camper, dus ik ben benieuwd!


Ik denk dat ik volgende week wel weer een verhaaltje schrijf.. dus ik laat wat van me horen :)


Byeeee xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!