roannebonke.reismee.nl

Update!

Hey dutchies!


in het laatste weekend van oktober, gingen we op bezoek bij donnie's ouders! Zaterdag in de ochtend vertrokken we,en tegen de middag waren we daar. Ze wonen buitenaf, op een platteland/boerderij iets, zoals iedereen hier woont. Ik heb in een mega grote machine gereden, waar ze de mais van de maiskolfen afhalen en in een trekker gereden, jaja word nog een boerin hier. We hebben natuurlijk football gekeken en daarna ging iedereen vroeg slapen, want de volgende ochtend gingen we op jacht.. en ook ik ging mee. Dus de volgende ochtend tegen 6uur, gingen we dan. Sydney's vriendje ging mee, Drew and Donnie en ik. Fijn helemaal in het groen en alles gingen we dan, ik had nog net geen zwarte strepen onder mijn ogen haha. Ik wist niet dat het zo serieus was, maar ja, er was dus volle concentratie en focus op de zielige eendjes. Na mijn nieuwe experience, hadden we ons weer klaar gemaakt om richting Kansas City te gaan, voor een CHIEFS game! whoeee, ja ik ben al helemaal in de football modus hier, en de chiefs zijn onverslagen! Ik kon niet geloven wat ik zag haha, op het parkeerplaats gelegenheid, had iedereen zijn bbq meegenomen en zaten ze rustig te chillen met een biefstuk op hun schoot en bier in hun hand. Dus zo gingen wij ook maar eens fijn bbqen haha, daarna waren we klaar om de chiefs aan te moedigen! Iedereen in het rood en overal gekke mensen. We kwamen in het stadium en jeeetje wat groot! Echt mega mega gaaf! En het viel me dus op dat de andere supporters van de andere team, niet in een speciale vak zitten, maar iedereen zit gewoon bij elkaar. Kim zei dat ze hier niet zo agressief waren, en dat ze niks in fik zetten en vernielen enzo, wat ze met voetbal wedstrijden doen bij ons haha. Tijdens de wedstrijd was de hele mikmak compleet, cheerleaders, wanneer ze scoren komt er een paard op het veld, mensen schreeuwen en alles, het was echt cool! We konden jammer genoeg niet langer in Kansas City blijven, want ik had training in de avond.


de week van 28 oktober t/m 3 november , was dus veel volleybal, wat ik in deze week al had geschreven! Dinsdag 29 november, midden in de nacht, hoorde ik allemaal auto's en gepraat buiten. Bleek dus dat de football boys de huizen aan het Tpingen waren, dus ook ik was aan de beurt. haha, ze hebben een behoorlijke mooie schade aangericht. vaseline over de postbus, toiletpapier over de autos en huis en scheerschuim op straat haha. Zaterdag hadden we dus de sectionals met volleyball. En zondag had ik Barnwarming! Kendey haalde me op met de auto, en we gingen naar een soort speciaal gebied voor eenden, herten enzo. We zaten op een lange aanhanger ding met zn allen en een trekker reed ons een beetje door het gebied. Het was knettertje koooud, maar ik vermaakte me wel haha. En natuurlijk een barnwarming is niks zonder hotdogs, marshmallow met chocolate en chips. Na het eten, was er een open gym en gingen we daar met iedereen naartoe. Omdat de jongens elke zondag een film moeten kijken, vertrokken ze en zo gingen we meeste meisjes naar Tess haar oma, om daar een beetje te chillen :) Daarna ben ik nog naar Lily geweest om een film te kijken met paar friends!


Maandag 4 november hadden we vrij, dus werd het maar tijd dat ik basketball schoenen ging halen,omdat onze eerste training ook om 3uur begon. Gelukkig heb ik een paar schoenen gevonden,en de training was okee.. ik weet het al bijna niet meer, misschien wil ik het liever gewoon vergeten,want het meeste wat je doet is rennen, rennen en rennen :(


Dinsdag kreeg ik dus een belletje van mijn coach, en ze zei wat ik had gewonnen voor volleyball :) Woensdag 6 november, heb ik onder schooltijd met kirsten geskyped, waar ik super blij mee was! Julia, Kitty, Mylene, Linda en pap waren ook bij kirsten in het ziekenhuis, dus heb ook met hun gesproken! Iedereen op school was nieuwsgierig en wouden mijn 'taal' horen haha, maar gelukkig had mrs. Hux het lokaal op slot gedaan :p


Donderdag was een normaal dagje en vrijdag avond ging ik naar de football wedstrijd! Ze hebben dik gewonnen en daarna gingen we naar de kerk om wat te eten. De volgende ochtend had ik mijn tryouts, s'avonds gingen we bij z'n BBQ plaats uit eten en avonds ging ik naar een college in St. Joe om een volleyball wedstrijd te kijken. Zondag gingen we naar de kerk, en verder heb ik uuuuuh, geen idee wat ik heb gedaan.. volgens mij was het een chill zondagje :)


Maandag hebben Janine en ik school geskipt, want Kim nam ons mee naar het World War 1 museum in Kansas City omdat het Veterans day was! Het was erg interessant en het museum was erg groot en nieuw. Ik dacht eerlijk gezegt dat Nederland wel wat belangrijker was.. Maar jammer genoeg, ging alles over Duitsland haha. Ook was er een band en een ceremonie, waar allemaal belangrijke mensen waren, die gingen vertellen over het leger en alle soldaten. Iedereen heeft zoveel respect voor het leger, ze worden hier echt goed behandeld zeg maar. Daarna zijn we naar een typisch Amerikaans restaurant geweest, het leek wel of het de 70's was, met allemaal gave muziek dingen enzo! We moesten best wel optijd weg, want we hadden weer ... basketball practice! yeah.



Dinsdag was een normaal dagje en woensdag moesten Janine, Dominik (een jongen uit Duitsland) bij de plaatselijke pizzeria komen in Mound City, daar waren alle oud leraren en konden ze vragen aan on stellen, en moesten we dingen over ons zelf vertellen. Donderdag had ik na school en training een volleyball meeting van de Club in St. Joe. We beginnen volgende week woensdag met eerste training om 8u na mijn basketball training en we trainen zaterdags! In het nieuwe jaar beginnen alle toernooien!


Gisteren 15 november hadden we een belangrijke football game! Ze hadden 2 weken geleden dik verloren van hun, en moesten dit keer winnen om door te gaan naar de volgende ronde. Het was zooooo spannend, de tijd was afgelopen en het was 68-68! Ik kon het gewoon niet aanzien, het was zo spannend, iedereen was aan het juichen en alles. Maar jammer genoeg hebben ze verloren met 74-72:( Ze hebben echt super super goed gespeeld, maar iedereen was natuurlijk verdrietig.. En ik wil gewoon niet dat het football seizoen over is, misschien dat ik een trend kan beginnen in Nederland, dat iedereen gewoon football moest gaan spelen. Ook al snap ik nog niet alles.. Het is gewoon awesome! Haha. Dus nu begint ook voor de jongens de basketball seizoen.


Vandaag heb ik eindelijk weer een keer uitgeslapen, heb ik de intocht van sinterklaas laten zien aan mijn gastgezin en heb Harry Potter gekeken! (wat iedereen hier op een of andere manier, een achterlijke film vind) Vanavond heb ik een Lock-in, Sydney, ik en 6 anderen van school gaan naar een school hier in de buurt. En we blijven daar vanaf 6uur vanavond tot morgenvroeg 6uur! Dus dat word niet slapen ben ik bang voor.. Ben benieuwd wat we gaan doen:) Morgen ga ik dus fijn de hele dag pitten denk ik zo en tegen 3/4 uur gaan ik trainen met de Track leraar van school, voor mijn shot-put skills haha, die ik dus niet heb. Dus dat gaat nog interessant worden!



Woensdag ga ik naar de college die interesse in me heeft! Het is 3 uur hier vandaan, dus Kim gaat met me mee. We krijgen eerst een rondleiding op de college, daarna ga ik met de coaches en paar leraren praten, en daarna ga ik mee trainen met de volleyball team daar! Ik ga het een beetje faken, want dit is niet echt een bepaald een school voor mij, het is een soort artschool. Maar ik vind het wel gaaf om dit een keer mee te maken! En in de avond heb ik mijn eerste training met de club volleybal.


Gisteren heb ik trouwens mam en pap’s pakketje gekregen met allemaal chille voedsel, tijdschriften, parfum en mijn winterjas! Waar ik super blij mee ben, dankje mam en pap J. En kitty bedankt voor je fotoboek van de vakantie, haha, ik heb me doodgelachen om al die foto’s. En heb dacht zo dat ik die fotoboek voor mezelf houd, ze zijn nog al tegen alcohol hier :p Alleen mijn gastmoeder heeft ’t gezien en die moest wel lachen gelukkig.


Liefs xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!