roannebonke.reismee.nl

St. Louis!

hey mensen,


Zoals beloofd een blog en dit keer niet zo lang! haha. ik heb een super weekend gehad, dus dacht daar ga ik maar eens snel wat over vertellen anders vergeetik de helft weer:)


vanochtend heb ik heerlijk chill uitgeslapen, we kwamen vannacht tegen half 1 weer terug van St. Louis! Gingen dus niet naar de kerk en daar heb ik maar eens gebruik van gemaakt. Even nadat ik wakker werd heb ik geskypt met Kirsten :) Ik zalzo alles vertellen over St. Louis, maar ik zal eerst beginnen met maandag 9 december, we hebben niet zo veel gedaan, gewoon een maandagje school en daarna weer training.


Dinsdag 10 december hadden de varsity boys en girls een bbal game. De meisjes hebben verloren met 2 punten verschil en de jongens hebben dik gewonnen! Ben zo blij dat ik maar 6 wedstrijden heb met JV haha, (mijn team waar ik in speel) en een van die 6 wedstrijden was vrijdag, dus die heb ik gemist, want ik ging naar St. Louis.


Woensdag ging de wekker vroeg want we moesten om 07.05 op school zijn, want om 07.15 vertrok de bus naar Kansas City. We hadden een bank bezoeken daar, ze doen daar allemaal dingen met geld enzo, wat we konden zien en kregen een presentatie. Heb 40 miljoen dollar gezien in een kast daar whaaa, wat een geld, alleen een glazen plaat zat er tussen, anders had ik graag een koffer gepakt en d’r wat geld in gestopt. De beveiliging was dan ook best streng, d’r zijn ook maar 12 van zulke banken in heel Amerika. we bleven daar dus ongeveer 2.5uur en toen reden we weer terug. We stopten in St. Joe, zodat we konden eten, en iedereen ging natuurlijk naar panda express, want dat chinees restaurant is gewoon awesome haha. Later naar een ijs zaak geweest, je kunt je ijssmaak kiezen, wat ik al een lastige taak vond, omdat ze zooo mega veel smaken hadden. En daarna kon je kiezen wat je er bij wou hebben, zoals kitkat, cookie dough, oreo’s, aardbeien enzo! Sowieso dat ik vaker daar kom :) We hadden 04.30 basketball training tot 6.00 en toen vertrok ik meteen naar volleybal training die tot 9uur duurde.


Donderdag zou ik eigenlijk s’middags de tryout hebben.. maar ze hadden me gemaild en in de mail stond dat ik niet op hun lijst stond van spelers voor een tryout. Best vaag allemaal, want ze hadden mij gemaild voor een tryout en hadden de datum al beslist. Dus het was gewoon een normale schooldag!


Vrijdag in de ochtend vertrokken we tegen half 8 richting St. Louis, want ik had zaterdags de training en smiddags de wedstrijd. Er zou een sneeuwstorm komen, maar gelukkig hadden we daar geen last van. Na een paar films in de auto hebben gekeken, waren we in St. Louis! Het hotel was erg chique en sydney en ik zagen er uit alsof we net uit bed kwamen :) We hebben ons dus even gefatsoeneerd ghehe, en we gingen naar de Hard Rock cafe! En ja ik heb mijn eerste hamburger gehad met chips. En ik moet eerlijk toegeven, ’t smaakte best goed! Daarna gingen we naar ‘de arch’ een mega groot half rond ding in de grond. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar ondergronds was er dus een museum en we gingen via een lift helemaaaal naar boven, en ja de lift was maar 1 bij 1 meter en ongeveer 1 meter hoog, dus ja veel ruimte voor 5 personen was er niet :p Later zijn we gaan winkelen in de duurste winkelcentrum in de stad, echt ‘winkelen’ was het niet, 1) het was megaaaa duur en 2) bewakers die hele tijd op je vinger zitten te kijken was niet echt chill opzich. We bleven daar een tijdje en gingen daarna uiteten met een advocaat van Kim ofzo, ben dr nog steeds niet helemaal uit wat voor’n persoon zij was haha. Daarna naar het hotel geweest en fijn geslapen in een mega chill bed.


De volgende ochtend zou ik om 9.00 tot 11u training hebben en vanaf 1uur tot 3/4 de wedstrijden. Maar tegen 8 uur e-mailden ze dat ze het hadden gecanceld, ivm het weer. Toen dacht ik echt wat een waslappen, sjonge jonge. Oke d’r lag sneeuw, maar niet mega veel dat niemand door het verkeer heen kon. Mja, we konden er niks aan doen en zijn naar het winkelcentrum geweest. Wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond, want ik moest ook nog kerstmis shoppen! De uitreikingen gingen wel door, wat ik dus ook geen hol van snap. Maar daar gingen we dus tegen 4uur naartoe, eerst hadden we een diner en daarna kregen we de medaille. Best wel gaaf want er zijn in Missouri 10200 highschool volleyballers en alleen 40 meisjes krijgen de ‘All-state’ en daar zit ik dus ook bij! We vertrokken na de awards meteen, want we moesten een aantal uren rijden voordat we thuis zouden zijn.


Vandaag dus vrij weinig gedaan, geskypt, huiswerk gemaakt en gechillt. Morgen begint het laatste weekje school en dan hebben we Christmas break! Zaterdag hebben we Christmas met Donnie’s family en zondag misschien met de family hier. En dan maandag vertrekken we naar Florida, rond de 20 graden daar, dus de korte broeken, shirtjes en bikini gaat mee! En waar ik helemaal niet op kan wachten, is dat we naar MIAMI gaan!! :D Dus waarschijnlijk ga ik kerstmis vieren op het strand!


Dinsdag heb ik mijn eerste basketball game,maarja ik zal roanne niet zijn zonder iets kwijt te raken dus jawelik mijn jersey kwijt, het moet echt ergens op school zijn.. dus als ik mijn jersey terug vind, word dat mijn eerste officiële basketball game. Kim is ook jarig dinsdag en donderdag hebben we een Christmas party op school. Jammer genoeg hebben we (volgens mij) dinsdag en woensdag ‘finals’ en dat betekend een soort examens/belangrijke toetsen, wat voor een groot deel meetelt voor je eind cijfer. Vrijdag hebben we een half dagje school, dus ik denk dat ik dat allemaal wel ga overleven :)


Fijne feestdagen!


Liefs


xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!