roannebonke.reismee.nl

Christmas!

Hellooo, de laatste schoolweek van 2013 is alweer voorbij!


Dinsdag 17 december was ik de hele dag zenuwachtig, want jaaa ik had vandaag mijn eerste basketball game. Bah bah bah, ik kon wel gewoon door de grond zakken. Maar ze zeggen dat het wel goed gingen opzich, en een JV game is maar 16 minuten, en ik heb ongeveer 5 minuten gespeeld, dus zoveel kon ik ook niet verkeerd doen haha. Oja, we hebben wel verloren ;p De Varsity boys en girls hebben wel gewonnen!


Woensdag 18, hadden we onze finals! We hadden alle oneven uren een toets, dus ik begon met 1e uur Geometrie, 3e Yearbook, 5e Art (geen toets), 7e Engels. Alleen Geometrie is zuur, maar voor de rest is het niet moeilijk! En de leraren en leerlingen bakken allemaal dingen. Je kunt alles pakken en dan vragen sommige mensen ze zich af waarom zoveel Amerikanen overgewicht hebben.. Noh, misschien omdat ze al op de High School vol worden gepropt door alle leraren :p Na school hadden we weer basketball training en daarna ging ik weer verder met leren.


Donderdag 19e hadden we weer finals, maar dit keer voor de even uren. 2e uur had ik studie uur, dus geen toets, 4e uur had ik Accounting, 6e uur Geschiedenis en 8e uur hebben we een klas uur waar we dingen bespreken, dus ook niks. En de tijden waar je geen toets hebt, kun je wat voor je zelf gaan doen of leren! De dag ging dus weer snel en daarna had ik weer training. S’avonds hadden we de FCCLA Christmas Party, iedereen had een secret santa en moest iets voor diegene kopen of maken. Zo heb ik een 2 mega grote brownie taarten iets gekregen, haha. We hadden weer open gym, dus mensen gingen basketballen of wat anders doen. Hierna ben ik naar Janine geweest, want ik bleef daar slapen en zijn we weer verder gegaan met onze harry potter verslaving! En na 3uur slaap ging onze wekker weer voor een half dagje school.


Vrijdag; jaaa, de laatste dag voor christmas break en ook nog eens een halve dag! We hadden geen lessen, want de leraren hadden ander dingen georganiseerd voor ons. Om de 3 kwartier gingen we andere dingen doen en na lunch tijd, kreeg iedereen een kleinigheidje, zo heb ik een tshirt gekregen en een giftcard gewonnen.


Zaterdag had ik in de ochtend volleyball training en tegen de middag vertrokken we naar Donnies familie voor Kerstmis. De familie is erg groot en ze er waren veel kleine kinderen, dus je kon de zielige kerstboom niet meer zin door alle cadeautjes haha. Het was gezellig en we waren van plan om tegen de avond weer terug te rijden, maar het weer was zo slecht en koud, dat alle wegen wel een schaatsbaan leek. Gelukkig stond de camper nog bij donnie’s ouders dus we bleven daar overnachten. Zondag reden we weer terug naar huis en hadden we kerstmis met Kim’s familie. En de amerikanen die houden van Kerstmis en dat zie je ook wel aan alle cadeautjes die iedereen krijgt haha. Nadat we alles hadden uitgepakt enzo, gingen we naar huis en hadden we kerstmis met Donnie, Kim, Syd, Drew, Taylor en kleine Joshua! Veel cadeautjes, en ik ga me steeds vaker afvragen hoe ik alles weer mee terug kan nemen naar Nederland, misschien moet ik al beginnen met het versturen van dozen met spullen haha. Nadat ik m’n koffer had ingepakt, kwamen Syd en ik op een awesome idee om de slee’s te gaan opzoeken. We wouden onze bult/berg iets naast ons huis even uitproberen met de slee’s. wat opzich een goed idee leek, maar niet zo goed uitpakte omdat er te veel sneeuw lag haha. Dus we zijn daarna maar gaan chillen in de hottub buiten. Ben en Blake kwamen langs en hebben daarna nog een filmpje gekeken :)


Dussss ik kan nu zeggen dat ik een echte Amerikaanse kerst heb meegemaakt, en ja de verhalen kloppen dat er megaaa veel cadeautjes onder de kerstboom liggen haha. Het was erg gezellig, en ik heb weer nieuwe mensen ontmoet!


byebye x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!