roannebonke.reismee.nl

Just living the American life

haaaai dutchies,


hier in ‘t mooie amerika, is het nog steeds frisjes en iedereen begint al te klagen dat de winter nu echt wel een keer over mag zijn. en eerlijk gezegd ben ik het wel met ze eens, ik heb wel zin in de lente en zomer! Hoewel ik er bang voor ben dat dat nog wel eventjes kan duren.


Deze blog gaat niet echt heeel wauwie worden, want ik heb deze week heb ik nie zo heeel veel uitgevoerd. het waren een paar normale amerikaanse dagen :)


maandag hadden we weer school t/m vrijdag hadden we gewoon school. de varsity basketbal teams hadden wel een toernooi en omdat de JV ook een deel van het team is, moeten we daar ook elke keer bij zijn, om te filmen en de statestieken bij te houden. dus dinsdags, donderdags waren we in de sporthal in Stanberry en zaterdags stonden ze in de finale! zaterdags had ik eerst mijn volleybal training van 1 tot 3 en daarna zijn we naar de basketbal wedstrijd gegaan. jammer genoeg hebben ze verloren..


Vrijdag ben ik naar een ‘gunshow’ geweest haha. het was in een soort gym/hal in St. Jo. met tafels vol met geweren/messen en weet ik het veel haha, wel lachen om te zien. maar ja het leek dus of ik een poppetje was van GTA en een geweer aan het uitzoeken was haha. ook hadden ze er boten en opgezette herten (waar ik nog steeds niet naar kan kijken) daarna gingen we uit eten bij z’n pizza restaurantje. na de basketbal zaterdags ging ik naar Janine toe, hebben films gekeken en ben daar blijven slapen. de volgende dag waren we van plan om smoothies te maken, wat niet echt helemaal OK ging. blijkt wel weer dat je niet 2 europeanen in een huis moet laten, want iedereen was weg. we hadden dus de smoothie klaar, maar wisten niet hoe dat glazen bol er af moetsen halen, dus we wouden het overgieten in een glas. dus ik houd dat glas vast, en janine giet alles er in. waren we bijna klaar, valt al die mesjes opeens uit de bol haha. wat er dus voor zorgde dat mijn hele broek vol met aardbeien/bananen spul zat en we even wat pleisters er bij moesten halen. de volgende keer laat ik de smoothies gewoon voor me maken ;p


maandag hadden we geen school, omdat het martin luther king day was. (heb eigenlijk geen idee wat die man deed, alleen dat hij iets zei over, ‘I have a dream’. maarja, we hoefden dus niet naar school. In de ochtend hadden we traning en verder beetje films gekeken en wat huiswerk gemaakt.


dinsdag hadden de varsity spelers een wedstrijd en woensdag hebben ik weer getraind voor de discus en daarna basketbal training. snel naar huis gegaan en wat gaan eten, want ik moest om 7.00 weer op school zijn voor een board meeting. Daar 5 minuten wat over de Art Club verteld samen met sara en toen snel door gegaan naar mijn volleybal training in Riverside.


Vandaag weer een normaal schooldagje en morgen een basketbal wedstrijd. Gelukkig heb ik wel een leuk weekend! Zaterdag heb ik eerst volleybal training, van 5.00 tot 7.00 heb ik een volleybal tryout voor Northwest (een college hier 30 minuten vandaan). ik weet al dat ik eerst naar huis toe wil gaan en daar mijn studie af wil gaan maken. maar mijn hostmom zei dat ‘t wel goed voor me was, dat ik misschien gewoon naar de tryout zou gaan. want wie weet, wil ik er volgend jaar toch nog naar toe. En tegen 7.30/8.00 geven we een bday feestje! Sydney is 28e januari jarig en ik de 29e :) hoewel je verjaardag erg leuk enzo met zijn, ga ik ‘t wel een beeetje zuur vinden, want dit word de eerste keer dat Kirsten en ik niet samen zijn op onze verjaardag :( Maar als het goed is kan ik hier tussen de lunch tijd met haar skypen volgende week woensdag! Als het goed is ga ik zondag met Kim naar Kansas City, om te kijken naar een Prom dress! jajaaa, prom is 5 april, maar iedereen begint nu al een jurk uit te zoeken. En eerlijk gezegd zie ik mezelf nog niet echt in zn prom dress, maarja we zullen zien ;p


Oja, wat ik bijna was vergeten. gisteren nadat we thuis waren van mijn volleybal training, belde de moeder van mijn hostmom op (die zit nu in Florida met haar vriend), om te vertellen dat ze verloofd is! Steve, haar vriend, heeft haar ten huwelijk gevraagd! Ze was natuurlijk super blij, en ze dachten eraan om ergens in Juni te gaan trouwen! dus ik vroeg meteen wanneeer?! Want ik heb deze week een mailtje gekregen, dat ik op 7 juni terug vlieg naar ons kikkerlandje, nederland. Waar ik ook meteen achter kwam, dat ik dus 8 juni in Amsterdam aan kom, en dat het pinksteren is! dus iedereen heeft maandag vrij, wat ik wel erg leuk vind! Raar eigenlijk dat ik nu al bezig ben met terug boeken enzo, maar anders kan ik mijn datum niet kiezen en was de kans groot dat travel active op mijn gewenste datum geen vlieg ticket meer kon vinden.


Maar dus, ik heb een druk, maar erg leuk weekend voor de boeg! ik heb er zin in :)


liefs xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!